heartmagic

Dans!

Jag och min kompis Jennifer gick på ett danspass, det var as kul! Något vi kommer göra flera gånger.
Em ... Vi ringde även Judy's Danscenter om två platser till Street, vi fick reda på idag att det fanns två lediga platser åt oss. Längtar sjukt mycket!!
Problemt är nu att jag har tråkigt på hotellrummet xD

Inte bara det, vi har också snart lov, så imon blir det min sista praktik. Börja nio och sluta ett. Gött!
Sen är det bara en vecka kvar, sen äntligen ledigt från skolan. Jul och Nyår.

Har skrivit en vinter dikt, om ni vill läsa den gå in på Poeter.se - Black Bird - Vinter! - Hoppas mi tycker om den.

P.S alla kopiering är förbjuden, dikterna har jag kommit på själv. Annars står det. :)


Ha det gött!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: